Friday, March 9, 2012

အေမ ေက်နပ္ႏုိင္ပါေစ

အေမ ေရ….

ဒီလုိရင္ထဲကေန ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ ေခၚခြင္႔မရခဲ႕တာအေတာ္ၾကာခဲ႕ပါျပီ အေမ...။ သူမ်ား ေတြ အေမ လုိ႔သူတုိ႔ရဲ႕ အေမ ေတြကုိ ေခၚလုိက္တဲ႕အသံကုိၾကားရရင္ကၽြန္ေတာ္ အေမ႕ ကုိပုိလုိ႔သတိရမိပါတယ္ အေမ...။ အခုခ်ိန္မွာ အေမ သာရွိေနအုန္းမယ္ဆုိရင္ ဘယ္ ေလာက္ေကာင္းမလည္းဆုိ တဲ႕မျဖစ္ႏုိင္ေတာ႕တဲ႕အေတြးကုိ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေတြး ေတာ ေနမိပါတယ္ အေမ…။ အေမ႔ အေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေက်းဇူးဆပ္ခ်င္ပါေသးတယ္ အေမ…။ အေမ နဲ႕ပတ္သတ္ျပီးရလာမဲ႕ပတ္၀န္းက်င္က ခ်ီးမြမ္းတာေတြ ကုိခံရင္း ကၽြန္ေတာ္ ဂုဏ္ ယူခ်င္ ပါေသးတယ္ အေမ…။ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ေမာင္ႏွမေတြေၾကာင္႕ ပတ္၀န္းက်င္မွာ အေမ မ်က္ႏွာပြင္႔လန္းခဲ႕ရသလုိ အေမ႕ေၾကာင္႕လည္းကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေမာင္ႏွမေတြ စံျပ အျဖစ္ဂုဏ္မငယ္ ခဲ႕ရပါဘူး အေမ…



အိမ္ေထာင္ေရးကံမေကာင္းလုိ႕ တခုလပ္ဆုိတဲ႕ဘ ၀ ကုိခံယူရင္း ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ေမာင္ႏွမေတြေပၚ အေမ႕ ရဲ႕ေမတၱာေတြပုံ ေအာေပးခဲ႕တာ ေတြ အခ်စ္ပုိခဲ႕တာေတြ ကၽြန္ေတာ္ အခုခ်ိန္ထိအမွတ္ရေနဆဲပါ အေမ…။ အေဖ ထားခဲ႕တဲ႕ဘ၀မွာ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႕မိသားစုေတြအေတာ္ေလးဒုကၡေရာက္ခဲ႕တယ္ေနာ္. အေမ..။ အိမ္စား ရိတ္၊ မမ နဲ႕ ကၽြန္ေတာ ္ရဲ႕ေက်ာင္းစားရိတ္ အေမ ဘယ္လုိရွာမလည္း အေမ...။ အေမ ဘာမွမ လုပ္ တတ္မ ကုိင္တတ္မွန္း ကၽြန္ေတာ္ သိပါတယ္ အေမ…။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ရမယ္ဆုိတာလည္းနားလည္ပါတယ္ အေမ …။ ကၽြန္ေတာ္ တို႔မိသားစုမွာ အေဖ မရွိတဲ႔ ေနာက္ပုိင္း ေယာက္က်ားသားဆုိလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ဘဲရွိတာမဟုတ္လား အေမ…။ အေမ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ကုိေစ်းေရာင္းေၾကြးစရာမလုိပါဘူး အေမ...။ ကၽြန္ေတာ္လည္းအေတာ္ အတန္အ ရြယ္ေရာက္ ေနပါျပီ အေမ…။ ကၽြန္ေတာ္႕ မွာေက်ာင္းဆက္တက္ဖုိ႕အခြင္႔အေရးမရွိေတာ႕ဘူးဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ပါတယ္ အေမ…။ မမ ေက်ာင္းဆက္တက္ဖုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္း ထြက္ မွျဖစ္မွာပါ အေမ…။ အေမ စိတ္ထိခုိက္လုိ႔ေျပာမထြက္ခဲ႕ေပမယ္႕အေမ႕ရဲ႕ရင္ထဲကုိ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ေနရပါတယ္ အေမ…။ ကၽြန္ေတာ္ မမ ကုိဦးစားေပးမွာပါ အေမ…။ ေနာက္ ျပီး မမ ကဘြဲ႕ရေတာ႔မွာဆုိေတာ႕ထြက္ခ်င္းထြက္ ကၽြန္ေတာ္ ဘဲထြက္သင္႔ တာေပါ႕ အေမ...။ ဒီႏွစ္၁၀တန္းေအာင္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ သိပ္သြားခ်င္တဲ႕ေရေၾကာင္းသိပံၸကုိလည္း ကၽြန္ ေတာ္ မသြားခ်င္ ေတာ႔ပါဘူး အေမ...။ အခုခ်ိန္မွာျဖစ္ခ်င္တာထက္လုပ္သင္႕ လုပ္ထုိက္တာကုိဘဲ ကၽြန္ေတာ္ ေရြးခ်ယ္ ရေတာ႕မယ္ အေမ…။ ေက်ာင္းမထြက္ဖုိ႔ အေမ တားရင္းက်တဲ႕မ်က္ရည္ဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ ေၾကာင္႔ အေမ က်ခဲ႕ ရတဲ႕ေနာက္ဆုံးမ်က္ရည္ပါ အေမ …။ အေမ နဲ႕မမ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္႔ ဘ၀ကုိေပးဆပ္ဖုိ႔႔ ကၽြန္ေတာ္ ဆုံးျဖတ္ လုိက္ျပီ အေမ…



ကၽြန္ေတာ္ ပညာေရးတပုိင္းတစနဲ႕ေက်ာင္းထြက္ခဲ႕ရတဲ႕အေပၚမွာလည္း အခု ခ်ိန္အထိေနာင္ တမရခဲ႕ပါဘူး အေမ …။ အေမ႕ကုိေစာေစာစီးစီး အလုပ္အေၾကြးျပဳခြင္႕ ရတယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ခံယူပါတယ္ အေမ…။ အင္း အလုပ္လုပ္မယ္ဆုိမွ ကၽြန္ေတာ္ ဘာအလုပ္ လုပ္ရမွန္းမသိပါဘူး အေမ…။ အရင္ေက်ာင္းသား ဘ၀ကေန တန္းျပီးအလုပ္သမားဆုိတဲ႕ဘ၀ကုိ၀င္လာရေတာ႔ဘာလုပ္ရမွန္းကုိတကယ္မသိပါဘူး အေမရာ….ေသခ်ာတာကေတာ႕ေန႕စဥ္၀င္ေငြရွိတဲ႕အလုပ္ကုိအရင္ရွာရမယ္ဆုိတာပါဘဲ အေမ…။ဘာ လုိ႔လည္း ဆိုေတာ႕အိမ္မွာရွိတဲ႕ ပစၥည္းေလးေတြ၊ အေမ႔ ရဲ႕ထမီအေကာင္းစားေလးေတြ အေပါင္ ဆုိင္ကုိေရာက္ေနတယ္ဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ သိေနလုိ႕ပါ အေမ…။ ေဘးအိမ္ကဦးေလး အကူအညီနဲ႕ေဆာက္လုပ္ေရးတခုမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေန႕စားအလုပ္ ၾကမ္းသမားအျဖစ္အလုပ္ရတယ္ အေမ…။ စလုပ္လုပ္ခ်င္းေတာ႔လုပ္စကလည္းမရွိ၊ ပင္ကလည္းပင္ပမ္းနဲ႕မ်က္ ရည္ေတာင္က်မိပါတယ္ အေမ ရယ္…။ ညေနအလုပ္ျပီးလုိ႔အိမ္ျပန္ ခ်ိန္အလုပ္ရွင္ေပးတဲ႕ ေန႕စားခေလး ၁၅၀က်ပ္ ဟာတေန႔တာ ကၽြန္ေတာ္႕ ရဲ႕အေမာေတြကုိေျပေစခဲ႕ပါတယ္ အေမ…။ အိမ္ကုိေရာက္ ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္႔ ကုိေစာင္႕ေနတဲ႕အေမ႕ရဲ႕လက္ထဲကုိကၽြန္ေတာ္႕ဘ၀ရဲ႕ပထမဦးဆုံးရတဲ႕ေခၽြးႏွဲစာေငြေလးအပ္ လုိက္ေတာ႕က်လာတဲ႕ အေမ႕ မ်က္ရည္ဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ ဆီကုိပါကူးစက္လာပါတယ္ အေမ…အေမ က်တဲ႕မ်က္ ရည္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ ပင္ပင္ပန္းပန္းရွာလာတာကုိမလြဲသာလုိ႔သာလက္ခံလုိက္ရေပမယ္႕ ကၽြန္ေတာ္႕ အတြက္ စိတ္ထိခုိက္ျပီးက်လာတဲ႕မ်က္ရည္ဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ သိပါတယ္ အေမ ….။ ကၽြန္ေတာ္ က်လာတဲ႕ မ်က္ရည္ဟာ အေမ ရဲ႕လုိအပ္ခ်က္ေလးတခု ကုိျဖည္႔ဆည္း ေပးလုိက္ရလုိ႕ ေက်နပ္ပီတိျဖစ္လုိ႕က်လာတဲ႕မ်က္ရည္ပါ အေမ..။ အဲဒီေန႔ ကတည္းစျပီး ကၽြန္ေတာ္ ဒီပီတိစိတ္ေလး ကုိအရမ္းႏွစ္သက္မိတယ္ အေမ။ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႕ အဲ ဒီပီတိစိတ္ေလး ဟာေနာက္ ေန႔ေတြေန႔ေတြ အတြက္ခြန္အားေတြပါ အေမ…။ ေနာက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္႕ေၾကာင္႕ အေမ စိတ္ခ်မ္းသာတာကုိ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းျမင္ခ်င္ မိတယ္ အေမ…။ ဒါေၾကာင္႕ အေမ မၾကိဳက္တာ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွမလုပ္ခဲ႕သလုိ အေမ ဆုံး မခဲ႕တဲ႕ အတုိင္း ကၽြန္ေတာ္ ေနလာခဲ႔တာဒီေန႔ဒီအခ်ိန္ အထိပါ အေမ…



ကၽြန္ေတာ္ လူေတာ္တေယာက္မျဖစ္ခဲ႕ေပမယ္႕ အေမ႕ ေက်းဇူးေၾကာင္႔လူေကာင္းတေယာက္ ေတာ႕ျဖစ္ ခဲ႕ ပါတယ္ အေမ….။ အေမ႕ကုိအလုပ္အေၾကြးျပဳေနခဲ႕ရလုိ႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ ပတ္၀န္းက်င္မွာ အစစအရာရာ လူ ခ်စ္လူခင္ေပါျပီး အျမဲတမ္းကူညီေစာင္မတတ္တဲ႕ သူေတြ၊ အလုပ္ရွင္ေတြ၊ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ေတြ႕ျပီး ကၽြန္ေတာ္႕ ဘ၀လည္း တစတစ ျမင္႔တက္လာခဲ႔ပါတယ္ အေမ…။ ဒါလည္း အေမ႔ ကုိအလုပ္အေၾကြးျပဳလုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္ခ်င္းျပန္ျပီးခံစားရတဲ႕အက်ဳိးေက်းဇူးေတြဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ အခုခ်ိန္ထိယံုမွား သံသယမျဖစ္မိပါ ဘူး အေမ…။ ကၽြန္ေတာ္ ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၼဏီတခုမွာစာရင္းကုိင္လုပ္ေနတဲ႕အခ်ိန္ အေမ႕က်န္း မာေရး ေတာ္ေတာ္ဆုိးလာတယ္ေနာ္ အေမ …။ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္ကျပန္ရင္အရင္ဆုံး အေမ႕ မ်က္ႏွာကုိအရင္ ၾကည္႔ျပီး အေမ ေနေကာင္းရဲ႕လား ဆုိတဲ႕စကားကုိ အေမ အျပံဳးေလးနဲ႕ျပန္ျပီး အေမ ေနေကာင္းပါတယ္ သား ငယ္ ရယ္… ဆုိတဲ႕စကားေလးေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔သားအမိရဲ႕ေန႕စဥ္ႏႈတ္ဆက္ ေနက်စကား ေလးေတြပါ အေမ…။ ဒါေပမယ္႕ အေမ အရမ္းဟန္ေဆာင္ေကာင္းတယ္ေနာ္ အေမ…။ အေမ ခံစားေနတဲ႕ေ၀သနာကုိ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ေမာင္ႏွမေတြမသိေအာင္ဖုန္းထား ႏုိင္ခဲ႕တယ္ေနာ္ အေမ…။ အေမ ဘာလုိ႔ဒီလုိလုပ္တယ္ဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ သိခဲ႕ပါတယ္ အေမ…။ အေမ႔ ႏွလုံးေရာဂါအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ေမာင္ႏွမေတြသိရင္ မျဖစ္ျဖစ္ ေအာင္ ကုမယ္ဆုိတာ အေမ ေတြးထားမွာပါ…။ အဲဒီအတြက္ကုန္က်လာမယ္႔ေဆးဖုိး၀ါးခေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ေမာင္ႏွမေတြအေပၚတာ၀န္မပိုေစခ်င္လုိ႕ ေ၀သနာကုိၾကိတ္ မွိတ္ခံ စားရင္း ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔အ တြက္ေပးဆပ္သြားတာလား အေမ…။ အေမ႔ ေရာဂါအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ေနာက္က်မွသိခြင္႔ရတယ္ အေမ…။ ပတ္၀န္း က်င္အိမ္နီးနားခ်င္းေတြက အေမ႔ ေရာဂါအေျခအေနကုိသိေပမယ္႔ အေမ႔ရဲ႕ ေမတၱာရပ္ ခံေတာင္းပန္မႈ႕ ေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႕ကုိအမွန္မေျပာၾကဘူး အေမ…။ အေမ မရွိေတာ႕မွ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ေမာင္ႏွ ေတြအျဖစ္မွန္ကုိသိရတာပါ အေမ…။ အေမ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔အေပၚအသက္ေပးခ်စ္ျပီးအ နစ္နာခံေပး ဆပ္သြားတယ္ဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႕သိပါတယ္ အေမ ရာ…



အေမ႕ ရဲ႕ေနာက္ဆုံးအခ်ိန္ေတြကုိ အေမသိေနခဲ႕တယ္ေနာ္ အေမ…။ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္က ျပန္လာရင္ထူး ဆန္းတဲ႕စကားေတြ အေမ အရမ္းေျပာလာတယ္ေနာ္ အေမ…။ မမ ကုိ ေစာင္႔ေရွာက္ဖုိ႔….သားကေယာက္ က်ားေလးမုိ႔တခ်ိန္က်ရင္အိမ္ေထာင္ရက္သားထူ ေထာင္မွာပါ…..အဲဒီက်ရင္ငါ႕ သား ရဲ႕အိမ္ေထာင္ဖက္ကုိ အေမ႔ လုိမ်ိဳးဒုကၡေတြေရာက္ ေအာင္မလုပ္ဖုိ႔ သား ရဲ႕ရင္ေသြးေလးေတြကုိလည္း သား တုိ႔ခံစားခဲ႕သလုိမ်ိဳး၊ သား တုိ႔ ၾကံဳေတြ႔ခဲ႔ရတဲ႕ဒုကၡေတြမၾကံဳေတြ႕ရဖုိ႔ သား မွာတာ၀န္အမ်ားၾကီးရွိတယ္ လုိ႔ အေမ ေျပာခဲ႔တယ္ေနာ္ အေမ..။ သား တုိ႔ေမာင္ႏွမေတြကုိ အေမ စိတ္ခ်သြားပါျပီ လုိ႕အေမ ေျပာျပီး ကၽြန္ေတာ္႕ ရဲ႕လက္ေပၚမွာတင္ အေမ ညင္ ညင္သာသာနဲ႕ဘ၀တပါးကုိကူးေျပာင္းသြား တယ္ေနာ္ အေမ…။ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ေမာင္ႏွမေတြအတြက္ေတာ႕ ခုိကုိးရာမဲ႕ခဲ႕တာေပါ႕ အေမ...။ အေမ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ကုိတကယ္စိတ္ခ်ျပီးထားသြားတာလား အေမ...။ တမလြန္ ကေန အေမ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ကုိေစာင္႔ေရွာက္ေနမယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ယုံၾကည္ေနပါ တယ္ အေမ...။ ကၽြန္ေတာ္ အခု အေမ ျမင္ေစခ်င္တဲ႕၊ျဖစ္ေစခ်င္တဲ႕လူတေယာက္အ ျဖစ္ဘ၀ကုိရပ္တည္ရင္း အေမ႕ ရဲ႕ေက်းဇူးေတြ ကုိ ဆပ္ေနတုန္းပါတယ္ အေမ…။ အေမ ေျပာခဲ႕ သလုိ ကၽြန္ေတာ္႕ ရဲ႕ဇနီးသည္အေပၚမွာလည္း ၾကင္ၾကင္နာနာနဲ႕ မိခင္တေယာက္လုိ၊ ႏွမတေယာက္လုိဆက္ဆံပါတယ္ အေမ…။ ကၽြန္ေတာ္႕ ရဲ႕သားေလးအေပၚမွာ လည္းဖခင္ တေယာက္ရဲ႕ ၀တ္တရားမပ်က္ကြက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ေစာင္႔ေရွာက္ပါတယ္ အေမ…. အေမ အရမ္းျဖစ္ေစ ခ်င္တဲ႔မိသားစုဘ၀ေလးကုိ ကၽြန္ေတာ္ ပုိင္ဆုိင္ေနတာ အေမ႔ ကုိျမင္ေစခ်င္လုိက္တာ အေမ ရယ္…။ အခု လုိ အဆင္ေျပေနတဲ႕ ဘ၀မ်ိဳးေလးနဲ႕ အေမ႕ ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္ျပီးအလုပ္ေၾကြးျပဳခ်င္လုိက္တာ အေမ ရယ္…။ ကၽြန္ေတာ္႕ ဘ၀မွာဒီလုိအခြင္႕အေရးမ်ိဳးေနာက္ထပ္ျပန္မရႏုိင္ေတာ႔ဘူးဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ သိပါတယ္ အေမ…။ အခုခ်ိန္မွာ အေမ႔ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ႏုိင္တာကေတာ႕ အေမ႕ ရဲ႕ဆုံးမစကားေတြကု္ိလုိက္နာျပီး အေမ႕ အတြက္ရည္စူးလုိ႔ေကာင္းမႈ႕ကုသုိလ္ေလးေတြ အျမဲမပ်က္လုပ္ရင္းနဲ႔ဘဲ ကၽြန္ေတာ္ အေမ႔ ရဲ႕ေက်းဇူးကုိဒီနည္းနဲ႕ ဘဲဆပ္ခြင္႔ရေတာ႔႔မွာပါ အေမ…။ အဲဒီအတြက္ အေမ ကၽြန္ေတာ္႕ ကုိေက်နပ္ပါ အေမ...။ အရာအားလုံးအတြက္ တမလြန္ကေန အေမ ေက်နပ္ႏုိင္ပါေစ လုိ႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ ဆုေတာင္းရင္း အေမ ေကာင္းရာမြန္ရာဘုံရာ ဘ၀ ေရာက္ပါေစ အေမ….။ ။



(စကားခ်ပ္) ။ ။ ဖတ္ေပးတဲ႕သူငယ္ခ်င္းအားလုံးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ..။ သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေတြမွာ အေမေတြ သက္ရွိထင္ရွားရွိေနေသးတယ္ဆုိရင္သူငယ္ခ်င္းတုိ႔အတြက္အင္မတန္ကုိမွကုသုိလ္ထူးပါတယ္…။ မိခင္ ကုိမွီျပီးရ တဲ႕ကုသုိလ္ဟာတျခားကုသုိလ္ေတြနဲ႕မတူပါဘူး..။ ေနာင္သံသရာထိေအာင္လည္းမေစာင္႕ပါဘူး...။ ဒီဘ၀မွာ တင္ခ်က္ခ်င္းအက်ိဳးခံစားရ တတ္ပါတယ္…။ မိဘေတြကုိအလုပ္အေၾကြးျပဳတဲ႕အခါမွာဘာေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္မွမထား ဘဲစိတ္ထားျဖဴစင္ဖုိ႔လည္းလုိပါတယ္…။ မလြဲသာလုိ႔ေပးကမ္းေၾကြးေမြးေနရတယ္လုိ႔ဘယ္ ေတာ႕မွသေဘာ မ ထား ပါနဲ႕…။ အဲလုိသေဘာထားရင္ကုိယ္႔အလွည္႕ကုိလည္းျပန္ေရာက္ လာမွာမလြဲပါဘူး…။ ကၽြန္ေတာ္အထက္ မွာေျပာခဲ႕သလုိေနာင္သံသရာထိေအာင္မေစာင္႕ ပါဘူး…။ မိဘအေပၚေကာင္းတာလုပ္ရင္ေကာင္း တဲ႕အက်ိဳး ခံစားရသလုိ၊ မေကာင္းတာ လုပ္ရင္လည္း မေကာင္းတဲ႕အက်ိဳးကုိဒီဘ၀မွာျပန္ျပီးခံစားရ တတ္ပါတယ္…။ ဒါေၾကာင္႕သူ ငယ္ခ်င္းအားလုံး အမိ၊ အဖ ေက်းဇူးကုိဆပ္ခြင္႕ၾကံဳတုန္းအခ်ိန္ေလးမွာ ဆပ္ႏုိင္ၾကပါေစ လုိ႕ဆႏၵျပဳရင္း သူငယ္ခ်င္းအားလုံးရြင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ၾကပါေစခင္ဗ်ာ…..။ ။


No comments:

Post a Comment

“ သင္႔ရဲ႕စကားေလးတစ္ခြန္းက ေန႔သစ္ေတြအတြက္ အားေဆးေလးတစ္ခြက္ပါ”... သူငယ္ခ်င္း ညီအကုိေမာင္ႏွမမ်ားအားလုံးဘ၀ အေမာေတြေျပ ၾကပါေစခင္ဗ်ာ...
“ Blog မိတ္ေဆြ၊ သူငယ္ခ်င္း၊ ညီအကုိ ေမာင္ႏွမမ်ား..”

Color Code ယူရန္: